Marlin 8 on kisatason maastopyörä, joka ei maksa liikaa. Kevyt ja pehmeästi toimiva RockShox-haarukka, Tubeless Ready -kiekot sekä monipuolinen 1x-voimansiirto tekevät tästä mallista parhaan vaihtoehdon uusille maastopyöräilijöille, jotka haluavat nopean cross country -ajoon sopivan jäykkäperäisen pyörän, joka pitää puolensa Trekin kalliimpia kisapyöriä vastaan.
Tässä pyörässä on kevyt runko, sisäinen vaijerireititys, hydraulisella TurnKey-lukituksella ja Solo Air -jousella varustettu pehmeästi toimiva RockShox Judy Silver -haarukka, Shimanon hydrauliset levyjarrut, Bontrager Kovee Tubeless Ready -kiekot sekä yksinkertainen 1x12-vaihteinen voimansiirto, jossa etuvaihtaja on jätetty pois yksinkertaisempaa rakennetta ja helppokäyttöisyyttä varten. Monikäyttöinen 11-50-hampainen rataspakka tarjoaa kaikki tarvittavat vaihteet ylämäkien tehokkaaseen nousemiseen ja alamäkiin syöksymiseen.
- Tämä on yksi suosituimmista pyöristämme hyvästä syystä. Saat erinomaisella hinta-laatusuhteella monipuolisen ja täysin kisavalmiin maastopyörän, jossa on myös kiinnityspisteet takatavaratelineelle arkipyöräilyä varten
- RockShox-haarukan Solo Air -ilmajousi on painoltaan kierrejousta kevyempi ja helppo säätää ajajan painon mukaan
- Voit muuttaa kiekot sisärenkaattomiksi vähentääksesi pyörän kokonaispainoa ja mahdollisuutta rengasrikkoon
- 1x-voimansiirto tarjoaa kaikki tarvitsemasi vaihteet eikä yhtään tarpeetonta
- Marlin-pyörien XXS–S-koon rungoissa on kaartuva vaakaputki ja matalampi standover-korkeus, jotka tekevät pyörän selkään nousemisesta helpompaa pienemmille ajajille
XS ja S, 27.5" rengaskoolla ja kaartuvalla rungon yläputkella
M, M/L, L, XL, XXL, 29" rengaskoolla
Runko: Alpha Silver -alumiinia, sisäinen vaijerireititys, levyjarrukiinnitys takahaarukan alaputkessa, tavaratelineen ja tukijalan kiinnityspisteet, 135x5 mm:n pikalinkku
Etuhaarukka: RockShox Judy Silver -haarukka, Solo Air -jousi, paluuvaimennuksen säätö, hydraulinen TurnKey-lukitus, 100 mm:n pikalinkku, jousto 100 mm (XXS & XS 80mm)
Etunapa: Formula DC-20 LW, alumiinia, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, 5x100 mm:n pikalinkku
Takanapa: Formula DC-22LW, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Shimanon 8/9/10-vaihteinen vapaanapa, 135x5 mm:n pikalinkku
Vanteet: Bontrager Kovee, kaksiseinäinen, Tubeless Ready, 28 reikää, leveys 23 mm, Presta-venttiili
Renkaat: Maxxis Ardent Race, tubeless, EXO-rengasrunko, taitettava, 60 tpi
Vaihdevipu: SRAM SX Eagle, 12 vaihdetta
Takavaihtaja: SRAM SX Eagle
Kammet: SRAM SX Eagle, 30T teräsratas (ketjulinja 49 mm)
Keskiö: Truvativ Powerspline, 73 mm, kierteinen, kasettilaakerit, 118 mm:n akseli
Rataspakka: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 vaihdetta
Ketju: SRAM SX Eagle, 12 vaihdetta
Polkimet: VP-536, nailonia, avopoljin
Satula: Bontrager Arvada, teräskiskot, leveys 138 mm
Satulatolppa: Bontrager, alumiinia, 31,6 mm, offset 12 mm
Ohjaustanko: Bontrager, alumiinia, 31,8 mm, nousu 5 mm
Gripit: Bontrager XR Trail Comp, nailonia, lukittuvat
Ohjainkannatin: Bontrager, alumiinia, 31,8 mm, Blendr-yhteensopiva, 7 astetta
Ohjainlaakeri: Puoli-integroitu, 1 1/8″
Jarrut: Shimano MT200, hydraulinen levyjarru
Paino: M - 13.20 kg (sisärenkaiden kanssa)