Rail 9.5 on huippulaadukas hiilikuituinen sähkömaastopyörä, jonka pitkäjoustoinen jousitus auttaa selvittämään rankat alamäet tehokkaasti ja vauhdilla. OCLV Mountain -hiilikuidusta tehty runko on varustettu samoilla korkealuokkaisilla osilla kuin sähköttömät trail-pyörämme. Tehokkaan Bosch-sähköavustusjärjestelmän avulla pääset hetkessä mäkien huipulle ja varsinaiseen hauskanpitoon jää enemmän aikaa.
Tässä pyörässä on OCLV Mountain -hiilikuidusta tehty runko 150 mm:n takajoustolla, kokonaan rungon sisälle sijoitettu pitkäkestoinen 625 Wh:n akku, sähkömaastopyörille optimoitu RockShox 35 Gold RL -haarukka 160 mm:n joustolla, polkemista 25 kilometrin tuntinopeuteen asti avustava tehokas Bosch Performance Line CX -moottori (250 W, 85 Nm) sekä Purion-ohjain. Pyörässä on myös hissitolppa, luotettavuutta alamäkiajoon antavat tehokkaat nelimäntäiset jarrut, 29″:n Bontrager-kiekot ja ketterät, hyvin pitävät 2.6″:n renkaat sekä laajavälityksinen 1x12-vaihteinen Shimano Deore -voimansiirto, jonka avulla löydät aina moottorille parhaiten sopivan poljinkierrosnopeuden.
- Rail sopii yhtä rankkaan ajoon kuin sähköttömät sisarusmallinsa ja kiidättää sinut hetkessä takaisin mäen huipulle – et tarvitse shuttle-kyytiä tai hissiä
- Purion-ohjaimessa on talutusavustus ja älykäs eMTB-tila, joka säätää avustustehon automaattisesti oikeansuuruiseksi maaston perusteella
- Se hyödyntää samaa ainutlaatuista runkoteknologiaa kuin Remedy ja Slash: Mino Linkillä säädettävä geometria, jäykkyyttä parantava Straight Shot -alaputki ja ABP-jarrujärjestelmä (Active Braking Pivot – aktiivinen jarrunivelpiste)
- Bosch-moottori tarjoaa runsaasti tehoa jyrkkiin ylämäkiin ja kestää seikkailujen apuna koko päivän
- Trekin irrotettava ja integroitu Removable Integrated Battery (RIB) -akkujärjestelmä näyttää hyvältä ja tekee akun käytöstä erittäin kätevää: akku on sijoitettu kokonaan rungon sisälle tavallista parempaan suojaan ja irtoaa helposti ilman työkaluja. Järjestelmä jättää tilaa myös pullotelineen kiinnittämiselle.
Moottori: Bosch CX Performance Gen4 250W, 85Nm
Akku: Bosch Powertube 625Wh
Ohjainlaite: Bosch Purion
Runko: Hiilikuitua
Etuhaarukka: RockShox 35 Gold RL, DebonAir-jousi, Motion Control -vaimennin, lukitus, kartioitu ohjainputki, offset 44 mm, sähkömaastopyörälle ylimitoitettu kruunu, Boost110, 15 mm:n Maxle Stealth -akseli, jousto 160 mm
Takaiskunvaimennin: RockShox Deluxe Select+, 230x57,5 mm
Etunapa: Bontrager, suljetut laakerit, alumiiniakseli, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Boost110, 15 mm:n läpiakseli
Takanapa: Bontrager, alumiinia, suljetut laakerit, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Shimanon 8/9/10-vaihteinen vapaanapa, Boost148, 12 mm:n läpiakseli
Vanteet: Alex MD35, tubeless-yhteensopiva, 32 reikää, leveys 35 mm, Presta-venttiili
Renkaat: Bontrager XR4 Comp, vaijerivahvisteinen palle, 30 tpi, 29x2.60″
Vaihdevipu: Shimano Deore M6100, 12 vaihdetta
Takavaihtaja: Shimano Deore M6100, pitkä häkki
Kammet: Ethirteen Espec Plus, 34T, pituus 165 mm
Rataspakka: Shimano Deore M6100, 10-51, 12 vaihdetta
Ketju: Shimano Deore M6100
Polkimet: VP-536, nailonia, avopoljin
Satula: Bontrager Arvada, teräskiskot, leveys 138 mm
Hissitolppa: TranzX JD-YSP18, liikkumavara 130 mm, sisäinen vaijerireititys, 31,6 mm, pituus 425 mm
Ohjaustanko: Bontrager, alumiinia, 31,8 mm, nousu 15 mm, leveys 750 mm
Gripit: Bontrager XR Trail Comp, nailonia, lukittuvat
Ohjainkannatin: Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 astetta, pituus 50 mm
Jarrut: Shimano, nelimäntäinen hydraulinen levyjarru, MT4100-vipu, MT420-jarrusatula
Jarrulevyt: Shimano RT76, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, 203 mm
Paino: M – 23,87 kg (TLR-tiivistysaineen kanssa, ei sisärenkaita)